Počet záznamů: 1
Řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management)
Storbacka, Kaj - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2002 - 167 s. : il.
ISBN 80-7169-813-X
Expert
Lehtinen, Jarmo - Jiná role Sedloňová, Bohumila - Překladatel
řízení vztahů se zákazníky marketing služby doprovodné služby
příručkySignatura C 303.769 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Řízení vztahů se zákazníky (customer relationship management) / Kaj Storbacka, Jarmo R. Lehtinen ; [překlad Bohumila Sedloňová] Záhlaví-jméno Storbacka, Kaj (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2002 Fyz.popis 167 s. : il. ISBN 80-7169-813-X Číslo nár. bibl. cnb001065243 Edice Expert (Grada) Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Lehtinen, Jarmo (Jiná role)
Sedloňová, Bohumila (Překladatel)
Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky * marketing * služby * doprovodné služby Forma, žánr příručky Konspekt 338.3/.4 - Hospodářská a výrobní odvětví MDT 005.346 , 658.818 , 338.46 , 005.5 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha pro obchodní a marketingové manažery a pro VŠ studenty je dílem autorů, kteří mají bohaté zkušenosti s aplikací koncepcí a nástrojů řízení vztahů se zákazníky (CRM). Publikace přináší logické zdůvodnění nutnosti rozšíření manažerských aktivit o oblast řízení vztahů se zákazníky - určování ziskovosti zákazníků a struktury vztahů s nimi, pojednání o nákladech na vztahy, průnik zákazníka do organizace. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1