Počet záznamů: 1
Čmejrková, Světla, 1950-2012 - Autor
Vyd. 1. - Praha : Leda, 2000 - 258 s. ; 21 cm
ISBN 80-85927-75-6 (brož.)
stylistika reklama a propagace reklama a propagace čeština
studieSignatura C 300.910 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Reklama v češtině, čeština v reklamě / Světla Čmejrková Záhlaví-jméno Čmejrková, Světla, 1950-2012 (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Leda, 2000 Fyz.popis 258 s. ; 21 cm ISBN 80-85927-75-6 (brož.) Číslo nár. bibl. cnb000982269 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstříky Jazyková pozn. Anglické resumé Předmět.hesla stylistika * reklama a propagace - jazykové aspekty * reklama a propagace - psychologické aspekty * čeština Forma, žánr studie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659.1 , 81'2/'44 , 159.9 , 811.162.3 , 81'38 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Publikace renomované autorky se zamýšlí nad tím, co je reklama, jak je utvářena, jaká poselství sděluje a jakým způsobem a jak utváří náš obraz světa. Ukazuje, jak číst a interpretovat reklamní text, jak reklamě porozumět, resp. jak jí odolávat. Cílem knížky je postihnout rozmanitost reklamy, její jazykovou a stylovou variantnost a zároveň také ukázat pluralitu metod, s nimiž lze k její analýze přistoupit. Klade otázku místa reklamy v našem životě, v systému našich hodnot i v našem jazykovém podvědomí. Publikace je určena jak odborníkům – lingvistům, pedagogům, pracovníkům v reklamě a marketingu, tak i laickým čtenářům, kteří se s reklamou každodenně setkávají, a je i vhodnou příručkou mediální výchovy ve školách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1