Počet záznamů: 1  

Reklama


  1.  Steel, Jon - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2003 - vi, 256 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-251-0065-0
    Business books Praxe manažera
     reklama a propagace  plánování
     příručky
    SignaturaC 316.148
    Umístění
    Reklama
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 316.148   

    Údaje o názvuReklama : plánování a příprava / Jon Steel ; [překlad Libuše Mohelská]
    Záhlaví-jméno Steel, Jon (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2003
    Fyz.popisvi, 256 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-251-0065-0
    Číslo nár. bibl.cnb001296159
    Edice Business books (Computer Press)
    Praxe manažera (Computer Press)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny. Další názvová informace z obálky: Průzkum, příprava a plánování
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla reklama a propagace * plánování * příprava
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Reklama
    V obsáhlém textu autor velice zdlouhavě vysvětluje pojem a provedení reklamních průzkumů; hovoří o vzniku tzv. reklamního poselství a věnuje se i teorii uměleckého ztvárnění reklamy. Pojednává i o předběžném testování zákazníků, radí, jak s nimi vést rozhovory a jak plánovat a připravovat reklamní kampaň. To vše se snaží podpořit i pomocí psychologie - psychologie zákazníka. - Doplněno i uzkázkami rozhovorů a nepříliš přesvědčivými černobílými fotografiemi. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.