Počet záznamů: 1
Vysekalová, Jitka, 1941-2024 - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2004 - 283 s. : il. ; 24 cm
ISBN 80-247-0393-9
Manažer
marketing ochrana spotřebitele spotřebitelé spotřebitelské chování
psychologie spotřebitele
příručkySignatura C 312.558 Umístění 366 - Ochrana spotřebitele Údaje o názvu Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují / Jitka Vysekalová Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941-2024 (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2004 Fyz.popis 283 s. : il. ; 24 cm ISBN 80-247-0393-9 Číslo nár. bibl. cnb001295835 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Předmět.hesla psychologie spotřebitele Předmět.hesla marketing * ochrana spotřebitele * spotřebitelé - psychologické aspekty * spotřebitelské chování Forma, žánr příručky Konspekt 366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele MDT 366-05 , 159.9 , 366.1 , 339.138 , 366.5 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 366 - Ochrana spotřebitele Druh dok. KNIHY Publikace renomované autorky přináší praktické poznatky k jednomu z ústředních témat marketingu a prodeje - jak lidé nakupují. Autorka objasňuje otázky jako: Můžeme lidem na celém světě nabízet stejné věci stejným způsobem? Proč dávají lidé přednost určité značce šamponu, když ta druhá má stejné složení a je levnější? Jaký význam má při rozhodování cena a co je „přiměřená cena“? Kniha je určena nejen marketingovým manažerům a specialistům, ale i těm čtenářům, kteří se chtějí zorientovat ve vlastní roli spotřebitele - k textu je připojen i „malý kurz sebeobrany spotřebitele“. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1