Počet záznamů: 1  

Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání


  1.  Vysekalová, Jitka, 1941- - Autor
    2., rozš. a aktual. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2002 - 264 s. : il.
    ISBN 80-247-0402-1
    Expert
      Komárková, Růžena, - Jiná role
     psychologie  reklama a propagace
     příručky
    SignaturaC 307.671
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 307.671   

    Údaje o názvuPsychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání / Jitka Vysekalová, Růžena Komárková
    Záhlaví-jméno Vysekalová, Jitka, 1941- (Autor)
    Údaje o vydání2., rozš. a aktual. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2002
    Fyz.popis264 s. : il.
    ISBN80-247-0402-1
    Číslo nár. bibl.cnb001191918
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Dal.odpovědnost Komárková, Růžena, 1944- (Jiná role)
    Předmět.hesla psychologie * reklama a propagace
    Forma, žánr příručky
    MDT 159.9 , 659
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Psychologie reklamy, 2., rozšířené a aktualizované vydání
    Systematické úsilí vymezit samu podstatu a základní principy fungování reklamy a objasnit vliv propagace na lidskou psychiku. Autorky tohoto ideového východiska využívají k analýze základních postupů, speciálních psychologických technik i praktického uplatnění teoretických poznatků v reklamní činnosti. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.