Počet záznamů: 1
Průzkum trhu
Hague, Paul N. - Autor
Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 2003 - 234 s. : il.
ISBN 80-7226-917-8
Business books Praxe manažera
marketing marketingový výzkum
příručkySignatura C 309.495 Umístění 339.1 - Obchod obecně Údaje o názvu Průzkum trhu : příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů / Paul Hague ; [překlad Vilém Jungmann] Záhlaví-jméno Hague, Paul N. (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Computer Press, 2003 Fyz.popis 234 s. : il. ISBN 80-7226-917-8 Číslo nár. bibl. cnb001254475 Edice Business books (Computer Press) Praxe manažera (Computer Press) Poznámky Obsahuje rejstřík Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 339.1 - Obchod obecně Druh dok. KNIHY Monografie přibližuje podstatu a základní principy úspěšného marketingového výzkumu. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalogNačítání…
Počet záznamů: 1