Počet záznamů: 1  

Proč děti neprospívají


  1.  Holt, John Caldwell, 1923-1985 - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Agentura Strom, 1994 - 156 s.
    ISBN 80-901662-4-5
     psychologie dítěte  učení  školní prospěch  školní neúspěšnost
     příručky
    SignaturaC 318.710
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Proč děti neprospívají
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 318.710   

    Údaje o názvuProč děti neprospívají / John Holt ; [z anglického originálu ... přeložil Jiří Tůma]
    Záhlaví-jméno Holt, John Caldwell, 1923-1985 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Agentura Strom, 1994
    Fyz.popis156 s.
    ISBN80-901662-4-5
    Číslo nár. bibl.cnb000092769
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografické odkazy
    OriginálHow children fail
    Předmět.hesla psychologie dítěte * učení * školní prospěch * školní neúspěšnost
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 159.922.7 , 37.091.212.7-026.516 , 371.212.72 , 37.091.26 , 159.953.5 , 159.92 , 37.091.3 , 373.3
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Proč děti neprospívají
    První vydání této knihy vyšlo ve Spojených státech v roce 1964, rozšířené a doplněné vydání v roce 1982. Více než milion prodaných výtisků v polovině šedesátých let a pozdější překlady do patnácti jazyků svědčí o tom, že základní téma této knihy – strach, nejistota a obavy, které děti prožívají ve školách, a důsledky, jaké to má na jejich schopnosti a ochotu učit se – se dotýká nejen obrovského množství rodičů a učitelů v anglicky mluvících zemích, ale je nesmírně aktuální i v našich podmínkách. Kniha je rozdělena do pěti kapitol. První kapitola s názvem Strategie popisuje způsoby, jakými se děti vyrovnávají s požadavky, které na ně škola klade. Druhá kapitola Strach a neúspěch se zabývá působením strachu a pocitů selhání na psychiku dětí a třetí rozsáhlá kapitola Skutečné vzdělání zkoumá rozdíly mezi tím, co děti ,,mají umět” a tím, co je opravdu zajímá a znají ve skutečnosti. Čtvrtá kapitola Jak školy selhávají analyzuje způsoby, kterými školy podporují negativní dopady zavedeného způsobu výuky na žáky a v závěrečném Shrnutí se autor snaží formulovat obecné závěry vyplývající z předchozích kapitol. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.