Počet záznamů: 1  

Politický marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Jabłoński, Andrzej - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Barrister & Principal, 2006 - 203 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-7364-011-2
    Studium
     politický marketing  politická kampaň  politika
     studie  sborníky
    SignaturaC 321.505
    Umístění
    Politický marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 321.505   

    Údaje o názvuPolitický marketing : úvod do teorie a praxe / Andrzej W. Jabłoński a kol. ; [z polského originálu ... přeložil Lubomír Kopeček]
    Záhlaví-jméno Jabłoński, Andrzej (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Barrister & Principal, 2006
    Fyz.popis203 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-7364-011-2 Kč 245,00
    Číslo nár. bibl.cnb001582177
    Edice Studium (Barrister & Principal)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    OriginálMarketing polityczny w teorii i praktyce
    Předmět.hesla politický marketing * politická kampaň * politika
    Forma, žánr studie * sborníky
    Konspekt32 - Politika
    MDT 32.019.5:659.1 , 32.019.51 , 32 , (048.8) , (082)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Politický marketing
    Kniha přibližuje základy politického marketingu Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.