Počet záznamů: 1  

Pedagogické znalosti učitele: teorie a praxe

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Švec, Vlastimil, 1947- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : ASPI, 2005 - 136 s. : il.
    ISBN 80-7357-072-6
    Řízení školy
     pedagogické dovednosti  pedagogická praxe  učitelé
     příručky
    SignaturaC 319.265
    Umístění
    Pedagogické znalosti učitele: teorie a praxe
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 319.265   

    Údaje o názvuPedagogické znalosti učitele: teorie a praxe / Vlastimil Švec
    Záhlaví-jméno Švec, Vlastimil, 1947- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : ASPI, 2005
    Fyz.popis136 s. : il.
    ISBN80-7357-072-6
    Číslo nár. bibl.cnb001497341
    Edice Řízení školy (ASPI)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla pedagogické dovednosti * pedagogická praxe * učitelé
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.091.321 , 37.02 , 37.091:005.25 , 37.091.3
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Pedagogické znalosti učitele: teorie a praxe
    Pedagogické znalosti se stále více stávají nepostradatelnou součástí učitelovy profesionality. Jsou však důležité také pro kouče, kteří se jako manažeři nebo poradci uplatňují při vzdělávání a rozvoji osobnosti zaměstnanců. Publikace Pedagogické znalosti učitele / Teorie a praxe je příručkou, které mohou využít studenti učitelství (budoucí učitelé), vzdělavatelé těchto studentů, učitelé na různých typech a stupních škol, manažeři, poradci a lektoři ve vzdělávání dospělých a všichni ti, do jejich pracovní nebo zájmové činnosti patří vzdělávání, výcvik a výchova dětí, mládeže i dospělých (např. trenéři, instruktoři, mistři odborné výchovy, vychovatelé apod.) Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.