Počet záznamů: 1  

Péče o zákazníky

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Spáčil, Aleš, 1966- - Autor
    Praha : Grada, c2003 - 116 s. ; 21 cm
    ISBN 80-247-0514-1
    Poradce pro praxi
     řízení vztahů se zákazníky
     příručky
    SignaturaC 307.257
    Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Péče o zákazníky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 307.257   

    Údaje o názvuPéče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti / Aleš Spáčil
    Záhlaví-jméno Spáčil, Aleš, 1966- (Autor)
    Vyd.údajePraha : Grada, c2003
    Fyz.popis116 s. ; 21 cm
    ISBN80-247-0514-1
    Číslo nár. bibl.cnb001197129
    Edice Poradce pro praxi
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 005.346 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru005.1/.4 - Teorie řízení, management
    Druh dok.KNIHY
    Péče o zákazníky
    Vtipně psaný návod, jak hýčkat zákazníky, jak vybírat a školit pracovníky,kteří s nimi přicházejí do styku, jak pěstovat u zaměstnanců firemní vlastenectví (loajalitu), jak přispívat ke kultuře obchodu či služeb, jak komunikovat se zákazníkem a jak vyřizovat jeho stížnosti. Závěr knihy se věnuje zřízení a vedení Call Centra, tedy informačního střediska k propagaci předností daného podniku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.