Počet záznamů: 1
Péče o zákazníky
Spáčil, Aleš, 1966- - Autor
Praha : Grada, c2003 - 116 s. ; 21 cm
ISBN 80-247-0514-1
Poradce pro praxi
řízení vztahů se zákazníky
příručkySignatura C 307.257 Umístění 005.1/.4 - Teorie řízení, management Údaje o názvu Péče o zákazníky : co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti / Aleš Spáčil Záhlaví-jméno Spáčil, Aleš, 1966- (Autor) Vyd.údaje Praha : Grada, c2003 Fyz.popis 116 s. ; 21 cm ISBN 80-247-0514-1 Číslo nár. bibl. cnb001197129 Edice Poradce pro praxi Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla řízení vztahů se zákazníky Forma, žánr příručky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 005.346 , (035) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 005.1/.4 - Teorie řízení, management Druh dok. KNIHY Vtipně psaný návod, jak hýčkat zákazníky, jak vybírat a školit pracovníky,kteří s nimi přicházejí do styku, jak pěstovat u zaměstnanců firemní vlastenectví (loajalitu), jak přispívat ke kultuře obchodu či služeb, jak komunikovat se zákazníkem a jak vyřizovat jeho stížnosti. Závěr knihy se věnuje zřízení a vedení Call Centra, tedy informačního střediska k propagaci předností daného podniku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1