Počet záznamů: 1
Ogilvy o reklamě
Ogilvy, David, 1911-1999 - Autor
Vyd. 2. - Praha : Management Press, 1998 - 223 s. : il.
ISBN 80-85943-83-2
Škapová, Hana - Překladatel
reklama a propagace
monografieSignatura B 40.165 Umístění 659 - Propagace. Reklama Údaje o názvu Ogilvy o reklamě / David Ogilvy ; [z anglického originálu přeložila Hana Škapová] Záhlaví-jméno Ogilvy, David, 1911-1999 (Autor) Údaje o vydání Vyd. 2. Vyd.údaje Praha : Management Press, 1998 Fyz.popis 223 s. : il. ISBN 80-85943-83-2 Číslo nár. bibl. cnb000366090 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Originál Ogilvy on advertising Dal.odpovědnost Škapová, Hana (Překladatel)
Předmět.hesla reklama a propagace Forma, žánr monografie Konspekt 659 - Reklama. Public relations. Média MDT 659 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 659 - Propagace. Reklama Druh dok. KNIHY Legendární kniha klasika světové reklamy je zasvěceným průvodcem oborem reklamy a reklamní tvorby. Ogilvy v ní nezapře svou "původní" profesi textaře a se svou typickou argumentační přesvědčivostí shrnuje své celoživotní zkušenosti s tím, jak dělat reklamu, která prodává. Bohatý obrazový doprovod přináší příklady úspěšných i nepovedených reklam. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1