Počet záznamů: 1
Haigh, David - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2002 - 103 s. : il. ; 21 cm
ISBN 80-7261-073-2
obchodní značky oceňování obchodní značky
studieSignatura C 308.246 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Oceňování značky a jeho význam / David Haigh ; [z anglického originálu ... přeložil František Drozen] Záhlaví-jméno Haigh, David (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2002 Fyz.popis 103 s. : il. ; 21 cm ISBN 80-7261-073-2 Číslo nár. bibl. cnb001185157 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Originál Understanding the financial value of brands Předmět.hesla obchodní značky * oceňování obchodní značky Forma, žánr studie Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 657.92:658.626 , 658.626 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Zavedená a úspěšná obchodní značka (či „brand“) je jedním z nejlepších nástrojů zajištění dlouhodobých zisků. Podnikové tržby, které nejsou spojeny se silnou značkou (např. tržby z dodávek pro vlastní značky maloobchodních řetězců), mohou být relativně snadno ohroženy konkurencí, cenovou válkou nebo inovacemi. Navzdory již více než stoleté existenci řady velmi silných značek se – zejména v účetní profesi – jen pozvolna dospívalo k poznání, že značky je možno kupovat a oceňovat podobným způsobem jako tradiční pilíře podnikání, jako jsou nemovitosti, stroje či jiná hmotná aktiva. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1