Počet záznamů: 1  

Oceňování značky a jeho význam

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Haigh, David - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2002 - 103 s. : il. ; 21 cm
    ISBN 80-7261-073-2
     obchodní značky  oceňování obchodní značky
     studie
    SignaturaC 308.246
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Oceňování značky a jeho význam
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 308.246   

    Údaje o názvuOceňování značky a jeho význam / David Haigh ; [z anglického originálu ... přeložil František Drozen]
    Záhlaví-jméno Haigh, David (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2002
    Fyz.popis103 s. : il. ; 21 cm
    ISBN80-7261-073-2
    Číslo nár. bibl.cnb001185157
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálUnderstanding the financial value of brands
    Předmět.hesla obchodní značky * oceňování obchodní značky
    Forma, žánr studie
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 657.92:658.626 , 658.626 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Oceňování značky a jeho význam
    Zavedená a úspěšná obchodní značka (či „brand“) je jedním z nejlepších nástrojů zajištění dlouhodobých zisků. Podnikové tržby, které nejsou spojeny se silnou značkou (např. tržby z dodávek pro vlastní značky maloobchodních řetězců), mohou být relativně snadno ohroženy konkurencí, cenovou válkou nebo inovacemi. Navzdory již více než stoleté existenci řady velmi silných značek se – zejména v účetní profesi – jen pozvolna dospívalo k poznání, že značky je možno kupovat a oceňovat podobným způsobem jako tradiční pilíře podnikání, jako jsou nemovitosti, stroje či jiná hmotná aktiva. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.