Počet záznamů: 1  

Naše dítě je velmi nadané


  1.  Mönks, F. J. 1932- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2002 - 98 s. ; 21 cm
    ISBN 80-247-0445-5
    Výchova a vzdělávání
      Ypenburg, Irene H. - Autor
     talentované děti  výchova a vzdělávání
     příručky
    SignaturaC 306.041
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Naše dítě je velmi nadané
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 24.05.2024)C 306.041   
    Na Sadech - dětské k vypůjčeníC 306.041 b   
    Na Sadech - dospělé ( naučná ) k vypůjčeníC 306.041 a   

    Údaje o názvuNaše dítě je velmi nadané : rukověť pro rodiče a učitele / Franz J. Mönks a Irene H. Ypenburg ; [z německého originálu ... přeložil Jan Šmarda]
    Obálkový názevNadané dítě
    Záhlaví-jméno Mönks, F. J. (Franz J.), 1932- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2002
    Fyz.popis98 s. ; 21 cm
    ISBN80-247-0445-5
    Číslo nár. bibl.cnb001123559
    Edice Výchova a vzdělávání
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálUnser Kind ist hochbegabt
    Dal.odpovědnost Ypenburg, Irene H. (Autor)
    Předmět.hesla talentované děti * výchova a vzdělávání
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37 - Výchova a vzdělávání
    MDT 316.346.32-053.2-056.45 , 37.0 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Druh dok.KNIHY
    Naše dítě je velmi nadané
    Autoři - členové mezinárodní společnosti ECHA (Společnost pro talent a nadání) poskytují kvalitní informace o výchově a vzdělávání dětí s nadprůměrným, vysokým nadáním. Tyto děti jsou často špatně vychovávány, jejich nadání je pedagogy potlačováno (mýty o neadekvátních zájmech dítěte, škodlivosti čtení a psaní v předškolním věku, snaha vychovávat všechny děti stejně - průměrně již v předškolních zařízeních atd.); rodiče nedostatečně, anebo naopak přespříliš dítě stimulují. Zbytečné a nenapravitelné chyby pak nezřídka vedou k nežádoucím poruchám vývoje nadaných dětí. Kniha podává výklad pojmu vysoké nadání, popisuje hlavní znaky pro jeho brzké rozpoznání, zásady správné výchovy nadaných dětí (individuální přístup, vhodné jednání s přiměřenou stimulací). Velký důraz je kladen na podnětné a pozitivně laděné sociální prostředí (školu, přátele, rodinu). Rady a výklady jsou podloženy konkrétními příklady z praxe. Jedná se o jednu z prvních knih v ČR na téma nadané dítě. Je určena rodičům i pedagogům. Zmiňuje mimojiné také reformní pedagogické hnutí, velmi vhodné pro vzdělávání nadaných dětí. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.