Počet záznamů: 1  

Nákupní marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Tomek, Gustav, 1935-2017 - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 1996 - 173, [1] s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-85623-96-X
      Tomek, Jan, - Autor
     management nákupu
    nákupní marketing
     pojednání
    SignaturaC 283.157
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Nákupní marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 283.157   

    Údaje o názvuNákupní marketing / Gustav Tomek, Jan Tomek
    Záhlaví-jméno Tomek, Gustav, 1935-2017 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 1996
    Fyz.popis173, [1] s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-85623-96-X
    Číslo nár. bibl.cnb000118060
    PoznámkyTab.
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchBibliogr.
    Dal.odpovědnost Tomek, Jan, 1932- (Autor)
    Předmět.heslanákupní marketing
    Předmět.hesla management nákupu
    Forma, žánr pojednání
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.7 , (049)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Nákupní marketing
    Při řešení organizace a řízení zásobování v podniku je nutné se zaměřit na hledání a přijetí správnýh rozhodnutí, týkajících se zejména pojetí funkce zásobování, umístění a ekonomického postavení zásobovacího útvaru v urganizační struktuře podniku, vnitřní dělby práce, řešení vztahů k ostatním vnitropodnikovým útvarům, forem, metod a postupů při uskutečňování řídících a prováděcích aktivit v oblasti nákupu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.