Počet záznamů: 1  

Nákupní chování

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Schiffman, Leon G. - Autor
    Vyd. 1. - Brno : Computer Press, 2004 - xxii, 633 s. : barev. il. ; 23 cm
    ISBN 80-251-0094-4
    Business books Praxe manažera
      Kanuk, Leslie Lazar, - Autor
     spotřebitelské chování  sociologie spotřeby  nakupování  spotřebitelé
     příručky
    SignaturaC 313.167
    Umístění 366 - Ochrana spotřebitele
    Nákupní chování
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 313.167   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 313.167 v1   

    Údaje o názvuNákupní chování / Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk ; [překlad Vilém Jungmann]
    Záhlaví-jméno Schiffman, Leon G. (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajeBrno : Computer Press, 2004
    Fyz.popisxxii, 633 s. : barev. il. ; 23 cm
    ISBN80-251-0094-4 Kč 990,00
    Číslo nár. bibl.cnb001298449
    Edice Business books (Computer Press)
    Praxe manažera (Computer Press)
    PoznámkyPřeklad z angličtiny. Obálkový podnázev: velká kniha k tématu Consumer Behavior
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje rejstřík a slovníček
    OriginálConsumer behavior
    Dal.odpovědnost Kanuk, Leslie Lazar, 1929- (Autor)
    Předmět.hesla spotřebitelské chování * sociologie spotřeby * nakupování * spotřebitelé
    Forma, žánr příručky
    Konspekt366 - Ochrana spotřebitele. Chování spotřebitele
    MDT 366.1 , 316.334.2:366.1 , 64.033 , 366-05 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru366 - Ochrana spotřebitele
    Druh dok.KNIHY
    Nákupní chování
    Publikace je určena: marketingovým manažerům, které seznámí s tím, jak zákazník při nákupu přemýšlí, na základě jakých podnětů se rozhoduje a jak jeho rozhodnutí ovlivňovat obchodníkům, kterým poradí, co všechno a jak mohou udělat pro to, aby zákazníka lépe přesvědčili pracovníkům v reklamních agenturách, které zasvětí do tajů přesvědčivé komunikace a nabídne jim mimo jiné i desítky barevných reklam pro inspiraci, jak úspěšnou reklamu koncipovat studentům marketingu, obchodu, ale i psychologie, sociologie a dalších společenských věd Dozvíte se: jak je vědní obor nákupní chování definován, se kterými dalšími obory se prolíná jaké známe formy spotřebitelského průzkumu a jak má vzorový spotřebitelský výzkum probíhat co je segmentace trhu a jaká existují kritéria pro tzv. zaměření tržních segmentů že motivace spotřebitele je psychologická síla, a proto se mimo jiné vyznačuje dynamikou jak spolu souvisí osobnost a nákupní chování jak interpretují osobnost různé psychologické teorie jak spotřebitel vnímá podněty z okolí jak probíhá tzv. nákupní učení na základě čeho se utvářejí tzv. postoje zákazníka a jak probíhají jejich změny jakou roli hraje při nákupu komunikace, jak funguje tzv. komunikační model proč je zákazník ovlivňován tzv. referenčními skupinami i rodinou čím se vyznačují zákazníci v odlišných společenských třídách a jak se chovají jaký vliv má na nákupní chování kultura co jsou tzv. subkultury a jak se dále člení jak probíhá rozhodovací proces spotřebitele jak marketingově využít tzv. názorové vůdce co následuje po rozhodnutí a koupi Publikace nabízí i vzorové případy pro aktivní výuku. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.