Počet záznamů: 1  

Motivace, aspirace, učení

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Martinec, Lubomír - Autor
    1. vyd. - Praha : Ústav pro informace ve vzdělávání, 2006 - 107 s. : il. ; 30 cm
    ISBN 80-211-0504-6
      Hučín, Jan, - Jiná role
     pedagogická evaluace  žáci  středoškolští studenti  vzdělávání  regionální výzkum
     výzkumné zprávy
    SignaturaB 46.864
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Motivace, aspirace, učení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníB 46.864   

    Údaje o názvuMotivace, aspirace, učení : hodnocení úrovně vzdělání v ČR s ohledem na krajovou diferenciaci / [zpracovali Lubomír Martinec, Jan Hučín]
    Záhlaví-jméno Martinec, Lubomír (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Ústav pro informace ve vzdělávání, 2006
    Fyz.popis107 s. : il. ; 30 cm
    ISBN80-211-0504-6
    Číslo nár. bibl.cnb001652352
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
    Dal.odpovědnost Hučín, Jan, 1967- (Jiná role)
    Předmět.hesla pedagogická evaluace - Česko * žáci - Česko * středoškolští studenti - Česko * vzdělávání - Česko * regionální výzkum - Česko
    Forma, žánr výzkumné zprávy
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.0 , (047.31) , (437.3) , 316.334.52 , 37.011/.012 , 373.3.011.3-052 , 373.5.011.3-052
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Motivace, aspirace, učení
    Tato publikace se zabyva zjišťováním výsledků vzdělávání žáků základních a středních škol,přebíráním zahraničních zkušeností ale i nového trendu v rozvoji vzdělávání. Publikace je určena především sociologům, didaktikům, případně studentům oboru. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.