Počet záznamů: 1  

Moderní reklama

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Schultz, Don E., 1934- - Autor
    1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 1995 - 668 s. : il., fot., tab., grafy, schémata ; 24 cm
    ISBN 80-7169-062-7
      Špaček, Robert - Překladatel
     marketing  reklama a propagace
     příručky
    SignaturaC 282.506
    Umístění
    Moderní reklama
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 282.506   

    Údaje o názvuModerní reklama : umění zaujmout / Don E. Schultz ; [z angličtiny přeložil Robert Špaček]
    Záhlaví-jméno Schultz, Don E., 1934- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 1995
    Fyz.popis668 s. : il., fot., tab., grafy, schémata ; 24 cm
    ISBN80-7169-062-7
    Číslo nár. bibl.cnb000093619
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchBibliogr. - Jmenný, věcný a názvový rejstřík
    Dal.odpovědnost Špaček, Robert (Překladatel)
    Předmět.hesla marketing * reklama a propagace
    Forma, žánr příručky
    MDT 316.7 , 658.8 , 659
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Moderní reklama
    Kniha je určena pracovníkům v oblasti propagace a podpory prodeje, profesionálům z reklamních agentur i manažerům a podnikatelům, kteří reklamu zadávají. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.