Počet záznamů: 1
Moderní reklama
Schultz, Don E., 1934- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 1995 - 668 s. : il., fot., tab., grafy, schémata ; 24 cm
ISBN 80-7169-062-7
Špaček, Robert - Překladatel
marketing reklama a propagace
příručkySignatura C 282.506 Umístění Údaje o názvu Moderní reklama : umění zaujmout / Don E. Schultz ; [z angličtiny přeložil Robert Špaček] Záhlaví-jméno Schultz, Don E., 1934- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 1995 Fyz.popis 668 s. : il., fot., tab., grafy, schémata ; 24 cm ISBN 80-7169-062-7 Číslo nár. bibl. cnb000093619 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Bibliogr. - Jmenný, věcný a názvový rejstřík Dal.odpovědnost Špaček, Robert (Překladatel)
Předmět.hesla marketing * reklama a propagace Forma, žánr příručky MDT 316.7 , 658.8 , 659 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Kniha je určena pracovníkům v oblasti propagace a podpory prodeje, profesionálům z reklamních agentur i manažerům a podnikatelům, kteří reklamu zadávají. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1