Počet záznamů: 1  

Mezinárodní marketing, druhé, rozšířené a přepracované vydání

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Machková, Hana - Autor
    2., rozš. a přeprac. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2006 - 205 s. : il. ; 25 cm
    ISBN 80-247-1678-X
    Expert
     mezinárodní marketing  mezinárodní obchod
     příručky
    SignaturaC 322.229
    Umístění 339.5 - Zahraniční obchod. Cla
    Mezinárodní marketing, druhé, rozšířené a přepracované vydání
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 322.229   

    Údaje o názvuMezinárodní marketing, druhé, rozšířené a přepracované vydání / Hana Machková
    Záhlaví-jméno Machková, Hana (Autor)
    Údaje o vydání2., rozš. a přeprac. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2006
    Fyz.popis205 s. : il. ; 25 cm
    ISBN80-247-1678-X
    Číslo nár. bibl.cnb001637853
    Edice Expert (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstřík
    Předmět.hesla mezinárodní marketing * mezinárodní obchod
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8-027.543 , 339.138 , (035) , 339.1 , 339.5 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru339.5 - Zahraniční obchod. Cla
    Druh dok.KNIHY
    Mezinárodní marketing, druhé, rozšířené a přepracované vydání
    Podnikatelé, manažeři a vysokoškolští studenti se v knize dozví aktuální a ucelené poznatky o problematice mezinárodního marketingu. Příklady, grafy, tabulky a obrázky a výborná strukturovanost a srozumitelnost textu vám pomohou problematiku dobře pochopit a využít získané poznatky v praxi. Zdroj anotace: SKAT - Souborný katalog
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.