Počet záznamů: 1  

Marketingový výzkum


  1.  Zbořil, Kamil - Autor
    Vyd. 2. - V Praze : Oeconomica, 2003 - 171 s. ; 21 cm
    ISBN 80-245-0615-7
     marketing  marketingový výzkum
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 30.007
    Umístění
    Marketingový výzkum
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 30.007   

    Údaje o názvuMarketingový výzkum : metodologie a aplikace / Kamil Zbořil
    Záhlaví-jméno Zbořil, Kamil (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 2.
    Vyd.údajeV Praze : Oeconomica, 2003
    Fyz.popis171 s. ; 21 cm
    ISBN80-245-0615-7
    Číslo nár. bibl.cnb001296019
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketingový výzkum
    Učebnice poskytuje základní poznatky o problematice marketingového výzkumu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.