Počet záznamů: 1
Marketingový výzkum
Zbořil, Kamil - Autor
Vyd. 2. - V Praze : Oeconomica, 2003 - 171 s. ; 21 cm
ISBN 80-245-0615-7
marketing marketingový výzkum
učebnice vysokých školSignatura S 30.007 Umístění Údaje o názvu Marketingový výzkum : metodologie a aplikace / Kamil Zbořil Záhlaví-jméno Zbořil, Kamil (Autor) Údaje o vydání Vyd. 2. Vyd.údaje V Praze : Oeconomica, 2003 Fyz.popis 171 s. ; 21 cm ISBN 80-245-0615-7 Číslo nár. bibl. cnb001296019 Poznámky Nad názvem: Vysoká škola ekonomická v Praze, Fakulta podnikohospodářská. Určeno pro inženýrské studium na VŠE Praha Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Vysoká škola ekonomická v Praze. Podnikohospodářská fakulta (Nakladatel, vydavatel)
Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum Forma, žánr učebnice vysokých škol Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Učebnice poskytuje základní poznatky o problematice marketingového výzkumu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1