Počet záznamů: 1
Foret, Miroslav, 1946- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 159 s. : il., potréty ; 23 cm
ISBN 80-247-0385-8
Manažer
Stávková, Jana, - Jiná role
marketing marketingový výzkum
příručkySignatura C 310.573 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky / Miroslav Foret, Jana Stávková Záhlaví-jméno Foret, Miroslav, 1946- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2003 Fyz.popis 159 s. : il., potréty ; 23 cm ISBN 80-247-0385-8 Číslo nár. bibl. cnb001278888 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstřík Dal.odpovědnost Stávková, Jana, 1947- (Jiná role)
Předmět.hesla marketing * marketingový výzkum Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:005.52 , 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Kniha je určena zadavatelům marketingového výzkumu - tedy těm, kdo jej objednávají a financují. Po stručném historickém úvodu radí, jak přesně vymezit cíle výzkumu, předmět výzkumu a jeho objekt. Seznamuje čtenáře s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznat zákazníka, identifikovat jeho potřeby a přání. Věnuje se technikám provádění vlastního výkumu a jeho následnému zpracování a využití. Kniha obsahuje řadu příkladů z praxe. Zdroj anotace: Městská knihovna v PrazeNačítání…
Počet záznamů: 1