Počet záznamů: 1  

Marketingový audit a kontrola

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Lyková, Jana - Autor
    První vydání - 117 stran ; 21 cm
    ISBN 80-7169-720-6
    Poradce
     marketing  marketingový audit  kontrolní činnost
     příručky
    SignaturaC 299.028
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingový audit a kontrola
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 299.028   

    Údaje o názvuMarketingový audit a kontrola / Jana Lyková
    Záhlaví-jméno Lyková, Jana (Autor)
    Údaje o vydáníPrvní vydání
    NakladatelPraha : Grada, 2000
    Fyz.popis117 stran ; 21 cm
    ISBN80-7169-720-6
    Číslo nár. bibl.cnb000968731
    Edice Poradce (Grada)
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla marketing * marketingový audit * kontrolní činnost
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 339.138 , 658.8:005.52 , 005.584.1 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingový audit a kontrola
    Příručka shrnuje základní postupy auditorské činnosti, jež odhalují plnění stanovených marketingových cílů organizace. Zdroj anotace: Národní knihovna České Republiky
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.