Počet záznamů: 1  

Marketingové řízení v praxi


  1.  Morse, Stephen, 1957- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : SNTL - Nakladatelství technické literatury, 1971 - 162 s.
    Řada ekonomické literatury
    SignaturaC 78.177
    Umístění
    Marketingové řízení v praxi
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 78.177   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuMarketingové řízení v praxi
    Záhlaví-jméno Morse, Stephen, 1957- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : SNTL - Nakladatelství technické literatury, 1971
    Fyz.popis162 s.
    Číslo nár. bibl.cnb000430698
    Edice Řada ekonomické literatury
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketingové řízení v praxi
    Pojednání o marketingovém zaopatření produktů si všímá výrobkové strategie, nutnosti systematického plánování, organizačních typů a struktury a odbytových operací. Autor do jeho stránek uložil své poznatky, jichž nabyl jako příslušník řídícího štábu Urwick Management Centre. Přináší dosti podrobné analytické rozvrhy zkoumané činnosti a používá přehledných sdělovacích způsobů. Zdroj anotace: Národní knihovna České Republiky
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.