Počet záznamů: 1  

Marketingová komunikace


  1.  Pelsmacker, Patrick de, 1957- - Autor
    Praha : Grada Publishing, 2003 - 581 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 24 cm
    ISBN 80-247-0254-1
    Expert
      Geuens, Maggie, - Jiná role   Bergh, Joeri van den, - Jiná role
     marketingová komunikace
     příručky
    SignaturaC 311.471
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketingová komunikace
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 19.01.2026)C 311.471   

    Údaje o názvuMarketingová komunikace / Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van den Bergh ; [přeložila Vlasta Šafaříková]
    Záhlaví-jméno Pelsmacker, Patrick de, 1957- (Autor)
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, 2003
    Fyz.popis581 s., [16] s. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 24 cm
    ISBN80-247-0254-1
    Číslo nár. bibl.cnb001283440
    Edice Expert (Grada)
    PoznámkyPřeloženo z angličtiny
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    OriginálMarketing communications
    Dal.odpovědnost Geuens, Maggie, 1969- (Jiná role)
    Bergh, Joeri van den, 1971- (Jiná role)
    Předmět.hesla marketingová komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 658.8:316.77 , 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketingová komunikace
    Kniha se zabývá technikami a aplikacemi marketingových komunikací, probírá reklamu, public relations, sponzoring, podporu prodeje, direct marketing, komunikaci na místech prodeje, výstav, internetovou komunikaci ad. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.