Počet záznamů: 1
Marketing v současné světové praxi
Horáková, Iveta - Autor
Praha : Grada, 1992 - 365 s. : fotogr., tab., grafy, schémata ; 24 cm
ISBN 80-85424-83-5 (Váz.)
marketing
příručkySignatura C 275.063 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Info *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM* Údaje o názvu Marketing v současné světové praxi / Iveta Horáková ; grafická úprava Jan Vosecký Záhlaví-jméno Horáková, Iveta (Autor) Vyd.údaje Praha : Grada, 1992 Fyz.popis 365 s. : fotogr., tab., grafy, schémata ; 24 cm ISBN 80-85424-83-5 (Váz.) Číslo nár. bibl. cnb000069085 Poznámky Anglicko-čes. terminologický a výkladový slovník. - Na vazbě nespr. ISBN 80-85424-88-6. - Přehledy lit. - Věcný rejstřík Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky Konspekt 339 - Obchod MDT 339.138 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Přehledný, srozumitelný a názorný výklad podstaty i taktiky moderního marketingu s mnoha příklady z praxe. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1