Počet záznamů: 1  

Marketing v současné světové praxi

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Horáková, Iveta - Autor
    Praha : Grada, 1992 - 365 s. : fotogr., tab., grafy, schémata ; 24 cm
    ISBN 80-85424-83-5 (Váz.)
     marketing
     příručky
    SignaturaC 275.063
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing v současné světové praxi
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 275.063   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuMarketing v současné světové praxi / Iveta Horáková ; grafická úprava Jan Vosecký
    Záhlaví-jméno Horáková, Iveta (Autor)
    Vyd.údajePraha : Grada, 1992
    Fyz.popis365 s. : fotogr., tab., grafy, schémata ; 24 cm
    ISBN80-85424-83-5 (Váz.)
    Číslo nár. bibl.cnb000069085
    PoznámkyAnglicko-čes. terminologický a výkladový slovník. - Na vazbě nespr. ISBN 80-85424-88-6. - Přehledy lit. - Věcný rejstřík
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt339 - Obchod
    MDT 339.138 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing v současné světové praxi
    Přehledný, srozumitelný a názorný výklad podstaty i taktiky moderního marketingu s mnoha příklady z praxe. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.