Počet záznamů: 1  

Marketing v kostce


  1.  Doležal, Michael, 1972- - Autor
    1. vyd. - V Brně : Masarykova univerzita, 2002 - 104 s.
    ISBN 80-210-2935-8
      Sekot, Aleš, - Jiná role
     marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 28.736
    Umístění
    Marketing v kostce
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 28.736   

    Údaje o názvuMarketing v kostce / Aleš Sekot, Michael Doležal
    Záhlaví-jméno Doležal, Michael, 1972- (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeV Brně : Masarykova univerzita, 2002
    Fyz.popis104 s.
    ISBN80-210-2935-8
    Číslo nár. bibl.cnb001183465
    PoznámkyNad názvem: Masarykova univerzita v Brně. Ekonomicko-správní fakulta
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Sekot, Aleš, 1947- (Jiná role)
    Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    MDT 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketing v kostce
    Publikace se ve komprimované podobě snaží přiblížit čtenáři soudobou podobu marketingu a marketingového řízeni a pojednává i o dalších kapitolách jako je reklama, public relations a současných manažerských proudech. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.