Počet záznamů: 1
Marketing v kostce
Doležal, Michael, 1972- - Autor
1. vyd. - V Brně : Masarykova univerzita, 2002 - 104 s.
ISBN 80-210-2935-8
Sekot, Aleš, - Jiná role
marketing
učebnice vysokých školSignatura S 28.736 Umístění Údaje o názvu Marketing v kostce / Aleš Sekot, Michael Doležal Záhlaví-jméno Doležal, Michael, 1972- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje V Brně : Masarykova univerzita, 2002 Fyz.popis 104 s. ISBN 80-210-2935-8 Číslo nár. bibl. cnb001183465 Poznámky Nad názvem: Masarykova univerzita v Brně. Ekonomicko-správní fakulta Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Dal.odpovědnost Sekot, Aleš, 1947- (Jiná role)
Dal.odpovědnost Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta (Jiná role)
Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice vysokých škol MDT 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Publikace se ve komprimované podobě snaží přiblížit čtenáři soudobou podobu marketingu a marketingového řízeni a pojednává i o dalších kapitolách jako je reklama, public relations a současných manažerských proudech. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1