Počet záznamů: 1  

Marketing od A do Z

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kotler, Philip, 1931- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2003 - 203 s. ; 25 cm
    ISBN 80-7261-082-1
    Knihovna světového managementu
     marketing
     příručky
    SignaturaC 310.066
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing od A do Z
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 310.066   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 310.066 v1   

    Údaje o názvuMarketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová]
    Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 2003
    Fyz.popis203 s. ; 25 cm
    ISBN80-7261-082-1
    Číslo nár. bibl.cnb001239993
    Edice Knihovna světového managementu
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii a rejstříky
    OriginálMarketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing od A do Z
    Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.