Počet záznamů: 1
Kotler, Philip, 1931- - Autor
Vyd. 1. - Praha : Management Press, 2003 - 203 s. ; 25 cm
ISBN 80-7261-082-1
Knihovna světového managementu
marketing
příručkySignatura C 310.066 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer / Philip Kotler ; [z anglického originálu ... přeložila Hana Škapová] Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor) Údaje o vydání Vyd. 1. Vyd.údaje Praha : Management Press, 2003 Fyz.popis 203 s. ; 25 cm ISBN 80-7261-082-1 Číslo nár. bibl. cnb001239993 Edice Knihovna světového managementu Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a rejstříky Originál Marketing insights from A to Z : 80 concepts every manager needs to know Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 339.1 , 658.8 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Cílem knihy nejvlivnějšího světového marketingového autora a poradce je poskytnout marketingovým manažerům přehledné shrnutí nejdůležitějších marketingových pojmů a koncepcí, aby byli dobře připraveni na hyperkonkurenci v dnešním rychle a převratně se měnícím tržním prostředí. Ph. Kotler nově, "od A až do Z" tyto marketingové koncepce vymezuje a ukazuje, jak se v souladu se změnami tržního prostředí musí v příštích letech změnit také marketing. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1