Počet záznamů: 1  

Marketing: jak na to?

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Bučko, Michal - Autor
    1. vyd. - Baltimore, Maryland : Johns Hopkins University Institut for Policy Studies, c1997 - 32 s.
    ISBN 1-886333-30-0
    Budování udržitelných neziskových organizací Hopkins Training Network : edice příruček o řízení neziskových organizací
      Gerstley, Lori - Jiná role   Svatoš, Vladimír, - Překladatel
     marketing  neziskové organizace
     příručky
    SignaturaC 293.566
    Umístění
    Marketing: jak na to?
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 293.566   

    Údaje o názvuMarketing: jak na to? / Michal Bučko, Lori Gerstley ; překlad Vladimír Svatoš
    Záhlaví-jméno Bučko, Michal (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajeBaltimore, Maryland : Johns Hopkins University Institut for Policy Studies, c1997
    Fyz.popis32 s.
    ISBN1-886333-30-0
    Edice Budování udržitelných neziskových organizací
    Hopkins Training Network : edice příruček o řízení neziskových organizací
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Gerstley, Lori (Jiná role)
    Svatoš, Vladimír, 1955- (Překladatel)
    Dal.odpovědnost Johns Hopkins Institute for Policy Studies (Nakladatel, vydavatel)
    Předmět.hesla marketing * neziskové organizace
    Forma, žánr příručky
    MDT 061.2 , 339.1 , 658.8
    Země vyd.Spojené státy americké
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketing: jak na to?
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.