Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Vaculík, Josef, 1938-2013 - Autor
    Vyd. 1. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2005 - 113 s. ; 30 cm
    ISBN 80-7194-821-7
      Berka, Aleš, - Jiná role   Kuběnka, Michal, - Jiná role
     marketing
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 31.303/2
    Umístění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 31.303/2   

    Title statementMarketing : pro kombinovanou formu studia. II. díl / Josef Vaculík, Aleš Berka, Michal Kuběnka
    Main entry-name Vaculík, Josef, 1938-2013 (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPardubice : Univerzita Pardubice, 2005
    Phys.des.113 s. ; 30 cm
    ISBN80-7194-821-7
    NoteNad názvem: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
    Another responsib. Berka, Aleš, 1981- (Other)
    Kuběnka, Michal, 1979- (Other)
    Another responsib. Univerzita Pardubice. Ekonomicko-správní fakulta (Other)
    Subj. Headings marketing
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    Conspect658 - Řízení a správa podniku
    UDC 005 , 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.