Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Grosová, Stanislava - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola chemicko-technologická, 2002 - 165 s. : il.
    ISBN 80-7080-505-6
     marketing  metody
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 28.299
    Umístění
    Marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 28.299   

    Údaje o názvuMarketing : principy, postupy, metody / Stanislava Grosová
    Záhlaví-jméno Grosová, Stanislava (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Vysoká škola chemicko-technologická, 2002
    Fyz.popis165 s. : il.
    ISBN80-7080-505-6
    Číslo nár. bibl.cnb001252599
    PoznámkyNad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Fakulta chemického inženýrství
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Vysoká škola chemicko-technologická v Praze. Chemicko-inženýrská fakulta (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing * metody * principy
    Forma, žánr učebnice vysokých škol
    MDT 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketing
    Skriptum určené k výuce na VŠCHT Praha. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.