Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Grosová, Stanislava - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Vysoká škola chemicko-technologická, 2002 - 165 s. : il.
    ISBN 80-7080-505-6
     marketing  metody
     učebnice vysokých škol
    SignaturaS 28.299
    Umístění
    Marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníS 28.299   

    Title statementMarketing : principy, postupy, metody / Stanislava Grosová
    Main entry-name Grosová, Stanislava (Author)
    Edition statementVyd. 1.
    Issue dataPraha : Vysoká škola chemicko-technologická, 2002
    Phys.des.165 s. : il.
    ISBN80-7080-505-6
    National bibl. num.cnb001252599
    NoteNad názvem: Vysoká škola chemicko-technologická v Praze, Fakulta chemického inženýrství
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Another responsib. Vysoká škola chemicko-technologická v Praze. Chemicko-inženýrská fakulta (Other)
    Subj. Headings marketing * metody * principy
    Form, Genre učebnice vysokých škol
    UDC 339.1 , 658.8
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Marketing
    Skriptum určené k výuce na VŠCHT Praha. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.