Počet záznamů: 1
Marketing
Světlík, Jaroslav, 1949- - Autor
Zlín : EKKA, 1992 - 253 s. : obr.
ISBN 80-900015-8-0
marketing
příručkySignatura C 275.542 Umístění Info *RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM* Údaje o názvu Marketing : cesta k trhu / Jaroslav Světlík Záhlaví-jméno Světlík, Jaroslav, 1949- (Autor) Vyd.údaje Zlín : EKKA, 1992 Fyz.popis 253 s. : obr. ISBN 80-900015-8-0 Číslo nár. bibl. cnb000074560 Předmět.hesla marketing Forma, žánr příručky Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1