Počet záznamů: 1  

Marketing


  1.  Světlík, Jaroslav, 1949- - Autor
    Zlín : EKKA, 1992 - 253 s. : obr.
    ISBN 80-900015-8-0
     marketing
     příručky
    SignaturaC 275.542
    Umístění
    Marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 275.542   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuMarketing : cesta k trhu / Jaroslav Světlík
    Záhlaví-jméno Světlík, Jaroslav, 1949- (Autor)
    Vyd.údajeZlín : EKKA, 1992
    Fyz.popis253 s. : obr.
    ISBN80-900015-8-0
    Číslo nár. bibl.cnb000074560
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Marketing
    Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe. Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu. Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty, kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky, kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí. Přehledná, jasná, s řadou praktických řešení. Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu, ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.