Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Zikmund, William G., 1943- - Autor
    3rd ed. - New York : John Wiley & Sons, 1989 - xxv, 694 s.
    ISBN 0-471-63109-4
      D'Amico, Michael - Jiná role
    SignaturaB 34.635
    Umístění
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníB 34.635   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuMarketing
    Záhlaví-jméno Zikmund, William G., 1943- (Autor)
    Údaje o vydání3rd ed.
    Vyd.údajeNew York : John Wiley & Sons, 1989
    Fyz.popisxxv, 694 s.
    ISBN0-471-63109-4
    Dal.odpovědnost D'Amico, Michael (Jiná role)
    Země vyd.Spojené státy americké
    Jazyk dok.angličtina
    Druh dok.KNIHY
    This edition of the popular marketing text contains a new chapter on marketing of services, and completely revised chapters on organizational buying behavior, pricing, and market management. It also discusses business strategy implications of various marketing activities. Many up-to-date examples are included. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.