Počet záznamů: 1  

Marketing

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kotler, Philip, 1931- - Autor
    Praha : Grada Publishing, c2004 - 855 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-247-0513-3
      Armstrong, Gary - Jiná role
     marketing
     příručky
    SignaturaC 311.618
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 03.07.2024)C 311.618   
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 311.618 v2   
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 14.06.2024)C 311.618 v3   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 311.618 v1   

    Údaje o názvuMarketing / Philip Kotler, Gary Armstrong ; [přeložili Hana Machková ... et al.]
    Záhlaví-jméno Kotler, Philip, 1931- (Autor)
    Vyd.údajePraha : Grada Publishing, c2004
    Fyz.popis855 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-247-0513-3
    Číslo nár. bibl.cnb001290100
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálMarketing : an introduction
    Dal.odpovědnost Armstrong, Gary (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr příručky
    MDT 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing
    Šesté, moderně pojaté vydání jedné z nejpoužívanějších učebnic marketingu je zaměřeno na nejnovější trendy - nové vztahy k zákazníkům, cílené marketingové strategie, produkty šité na míru pomocí moderních technologií, nástroje pro zlepšení pozice menších firem, nové formy mezifiremní spolupráce. Světově proslulí a uznávaní autoři připravili text s řadou případových studií, příkladů a cvičení. V první části vysvětlují základní pojmy a koncepce marketingu. Druhá část je věnována internetu, analýze marketingového prostředí, řízení marketingových informací, spotřebnímu chování. Třetí, nosná část knihy, je zaměřena na strategický marketing a na jednotlivé nástroje marketingového mixu (výrobková, cenová, distribuční a komunikační politika). Závěrečná část zpracovává tematiku globálního marketingu a úlohy marketingu v moderní společnosti. Překlad je dílem kolektivu pedagogů katedry mezinárodního obchodu Vysoké školy ekonomické v Praze, kteří mají i vlastní marketingové zkušenosti z působení v e firmách. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz

    Pokud chcete přispět Vašim hodnocením prosím přihlaste se ke svému účtu.

    • Výborný materiál k DP

      , zdroj: čtenář Jihočeské vědecké knihovny v Českých Budějovicích

    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.