Počet záznamů: 1
Marketing
Boučková, Jana - Autor
1. vyd. - Praha : C.H. Beck, 2003 - xvii, 432 s. : il. ; 24 cm
ISBN 80-7179-577-1
Beckovy ekonomické učebnice
marketing
učebniceSignatura C 312.325 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Marketing / Jana Boučková a kol. Záhlaví-jméno Boučková, Jana (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : C.H. Beck, 2003 Fyz.popis xvii, 432 s. : il. ; 24 cm ISBN 80-7179-577-1 Číslo nár. bibl. cnb001244766 Edice Beckovy ekonomické učebnice Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík Předmět.hesla marketing Forma, žánr učebnice Konspekt 658 - Řízení a správa podniku 37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice MDT 658.8 , (075) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Cílem učebnice je zachytit podstatu marketingu, upozornit na všechny souvislosti a vymezit základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky. Základní principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele. Kniha je určena zejména studentům vysokých škol, řadu inspirujících informací zde však naleznou i marketingoví manažeři. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1