Počet záznamů: 1  

Marketing


  1.  Boučková, Jana - Autor
    1. vyd. - Praha : C.H. Beck, 2003 - xvii, 432 s. : il. ; 24 cm
    ISBN 80-7179-577-1
    Beckovy ekonomické učebnice
     marketing
     učebnice
    SignaturaC 312.325
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Marketing
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 312.325 v1   
    Lidická ( studovna ) jen prezenčněC 312.325   

    Údaje o názvuMarketing / Jana Boučková a kol.
    Záhlaví-jméno Boučková, Jana (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : C.H. Beck, 2003
    Fyz.popisxvii, 432 s. : il. ; 24 cm
    ISBN80-7179-577-1
    Číslo nár. bibl.cnb001244766
    Edice Beckovy ekonomické učebnice
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr učebnice
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    37.016 - Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice
    MDT 658.8 , (075)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Marketing
    Cílem učebnice je zachytit podstatu marketingu, upozornit na všechny souvislosti a vymezit základní marketingové nástroje a jim odpovídající marketingové politiky. Základní principy a metody marketingu jsou aplikovány na české ekonomické prostředí a reagují na psychologii českého spotřebitele. Kniha je určena zejména studentům vysokých škol, řadu inspirujících informací zde však naleznou i marketingoví manažeři. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.