Počet záznamů: 1  

Malý výkladový slovník marketingu


  1.  Tomek, Gustav, 1935-2017 - Autor
    2., rozš. vyd. - Praha : A plus, 1999 - 168 s. : il. ; 20 cm
    ISBN 80-902514-1-2
      Vávrová, Věra, - Jiná role
     marketing
     slovníky
    SignaturaC 320.977
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 320.977   

    Údaje o názvuMalý výkladový slovník marketingu / Gustav Tomek, Věra Vávrová
    Záhlaví-jméno Tomek, Gustav, 1935-2017 (Autor)
    Údaje o vydání2., rozš. vyd.
    Vyd.údajePraha : A plus, 1999
    Fyz.popis168 s. : il. ; 20 cm
    ISBN80-902514-1-2
    Číslo nár. bibl.cnb000925646
    PoznámkySeznam hesel
    Dal.odpovědnost Vávrová, Věra, 1955- (Jiná role)
    Předmět.hesla marketing
    Forma, žánr slovníky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 339.1 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    2.rozšířené vydání Slovník je určen všem, kteří chtějí být informováni o aktuálních otázkách a pojmech marketingu. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.