Počet záznamů: 1  

Lidský vztah jako součást profese

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kopřiva, Karel, 1945-2011 - Autor
    2. rozš. a přeprac. vyd. - Praha : Portál, 1997 - 147 s. : il.
    ISBN 80-7178-150-9
      Šiklová, Jiřina, - Jiná role
     psychoterapie  interpersonální vztahy  sociální péče  školství  zdravotnictví
     příručky
    SignaturaC 290.048
    Umístění 615.85/.86 - Psychoterapie
    Lidský vztah jako součást profese
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 290.048 v1   

    Údaje o názvuLidský vztah jako součást profese : psychoterapeutické kapitoly pro sociální, pedagogické a zdravotnické profese / Karel Kopřiva
    Záhlaví-jméno Kopřiva, Karel, 1945-2011 (Autor)
    Údaje o vydání2. rozš. a přeprac. vyd.
    Vyd.údajePraha : Portál, 1997
    Fyz.popis147 s. : il.
    ISBN80-7178-150-9
    Číslo nár. bibl.cnb000217357
    PoznámkyPředmluva Jiřina Šiklová
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Šiklová, Jiřina, 1935-2021 (Jiná role)
    Předmět.hesla psychoterapie * interpersonální vztahy * sociální péče * školství * zdravotnictví
    Forma, žánr příručky
    Konspekt615.8 - Fyzioterapie. Psychoterapie. Alternativní lékařství
    MDT 316.472.4 , 615.851 , 159.9 , 316 , 37 , 614 , 615.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru615.85/.86 - Psychoterapie
    Druh dok.KNIHY
    Lidský vztah jako součást profese
    Kniha je určena sociálním, psychologickým nebo zdravotnickým pracovníkům, kteří vstupují do úzkého vztahu s lidmi (kurátorka s delikventy, zdravotní sestra s nemocnými). Najdou zde rady, jak v obtížných situacích postupovat. Jejich práce vyžaduje nejen profesionální přístup, ale i citovou angažovanost a lidský přístup. Ve vztahu pracovník - klient existuje však i mnoho úskalí, jako je morální odsouzení klienta, přílišné obětování se či naopak citová neangažovanost. Kniha se snaží některé problémy ve vztahu pracovník - klient pojmenovat, a tím zmíněné pracovníky upozornit na případné nebezpečí při jednání s klientem. Zařazeny jsou i zajímavé konkrétní případy z praxe zdravotníků nebo sociálních pracovníků. Zdroj anotace: Městská knihovna v Praze
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.