Počet záznamů: 1
Šroněk, Ivan, 1923- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada Publishing, 2001 - 167 s.
ISBN 80-247-0012-3
Manažer
kultura mezinárodní obchod podnikání
příručkySignatura C 299.793 Umístění Údaje o názvu Kultura v mezinárodním podnikání / Ivan Šroněk Záhlaví-jméno Šroněk, Ivan, 1923- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada Publishing, 2001 Fyz.popis 167 s. ISBN 80-247-0012-3 Číslo nár. bibl. cnb000986936 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla kultura * mezinárodní obchod * podnikání Forma, žánr příručky MDT 008 , 339.5 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Druh dok. KNIHY Chcete vést úspěšná obchodní jednání se zahraničními partnery? Cestujete často do ciziny nebo pracujete v prostředí mezinárodní společnosti? nechcete z neznalosti nebo nezkušenosti ohrozit výsledek pracovní schůzky s cizincem, ale naopak účinně předejít možným nedorozuměním... Jak přizpůsobit svou strategii a konkrétní chování odlišné kultuře zvyků, vzorů chování, psaných i nepsaných norem, jimiž se v různém prostředí řídí jednotlivci i celé skupiny. Důležitým faktorem v hospodářském styku se zahraničím nejsou pouze aspekty ekonomické či právní, ale ve značné míře právě kulturní rozdíly dané odlišností hodnot a způsobů jednání, jimiž se řídí skupiny osob. Mezikulturní rozdíly těsně souvisejí s marketingem, managementem, personalistikou, spotřebitelským chováním. Publikace uvádí jednotlivé elementy kultury, poukazuje na problémové oblasti a posuzuje specifika vybraných zemí a regionů. Znalost této problematiky zabrání mnohým nedorozuměním a problémům, k nimž by mohlo dojít. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBUNačítání…
Počet záznamů: 1