Počet záznamů: 1  

Komunikační kompetence jako téma inkluzivní školy

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Kocurová, Marie, 1952- - Autor
    1. vyd. - Dobrá Voda : Aleš Čeněk, 2002 - 416 s. ; 23 cm
    ISBN 80-86473-23-6
     komunikační dovednosti  specifické poruchy učení  integrovaná výchova a vzdělávání
     monografie
    SignaturaC 307.796
    Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání

    %continue : Zloději zelených koní / Jiří Hájíček. %continue :   exempláře

    Komunikační kompetence jako téma inkluzivní školy
    Zloději zelených koní / Jiří Hájíček.    České Budějovice : Český rozhlas, [2012?] . 1 audiodisk (020902)
    NoteK DISPOZICI V HUDEBNÍM ODDĚLENÍ, DOSTUPNÉ NA NOSIČI I KE STAŽENÍ ONLINE, POUZE PRO ČTENÁŘE, JIMŽ ZDRAVOTNÍ POSTIŽENÍ ZNEMOŽŇUJE ČETBU!
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 307.796   

    Title statementKomunikační kompetence jako téma inkluzivní školy : (specifické poruchy učení z pohledu vzdělávacích šancí) : monografie / Marie Kocurová
    Main entry-name Kocurová, Marie, 1952- (Author)
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataDobrá Voda : Aleš Čeněk, 2002
    Phys.des.416 s. ; 23 cm
    ISBN80-86473-23-6
    National bibl. num.cnb001240741
    Internal Bibliographies/Indexes NoteObsahuje bibliografii
    Subj. Headings komunikační dovednosti * specifické poruchy učení * integrovaná výchova a vzdělávání
    Form, Genre monografie
    Conspect376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob
    UDC 37.043.2 , 316.77:81'42 , 616.89-008.43 , (048.8)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Ve volném výběru37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání
    Document kindBOOKS
    Komunikační kompetence jako téma inkluzivní školy
    Publikace je věnována specifické problematice jazyka a komunikace ve specifickém prostředí - diskutuje otázky komunikační kompetence v kontextu vzdělávání žáků se specifickou poruchou učení. V knize je formulováno a postupně zodpovídáno několik otázek: Jaké jsou charakteristiky žáků se specifickou poruchou učení? Jaké jsou speciální vzdělávací potřeby těchto žáků? Jaké mají tito žáci postavení v běžných třídách? Je inkluze těchto žáků realitou, cílem či nedosažitelným ideálem? Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.