Počet záznamů: 1
Komunikační kompetence jako téma inkluzivní školy
Kocurová, Marie, 1952- - Autor
1. vyd. - Dobrá Voda : Aleš Čeněk, 2002 - 416 s. ; 23 cm
ISBN 80-86473-23-6
komunikační dovednosti specifické poruchy učení integrovaná výchova a vzdělávání
monografieSignatura C 307.796 Umístění 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Údaje o názvu Komunikační kompetence jako téma inkluzivní školy : (specifické poruchy učení z pohledu vzdělávacích šancí) : monografie / Marie Kocurová Záhlaví-jméno Kocurová, Marie, 1952- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Dobrá Voda : Aleš Čeněk, 2002 Fyz.popis 416 s. ; 23 cm ISBN 80-86473-23-6 Číslo nár. bibl. cnb001240741 Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii Předmět.hesla komunikační dovednosti * specifické poruchy učení * integrovaná výchova a vzdělávání Forma, žánr monografie Konspekt 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob MDT 37.043.2 , 316.77:81'42 , 616.89-008.43 , (048.8) Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 37.01/.09 - Teorie výchovy a vzdělávání Druh dok. KNIHY Publikace je věnována specifické problematice jazyka a komunikace ve specifickém prostředí - diskutuje otázky komunikační kompetence v kontextu vzdělávání žáků se specifickou poruchou učení. V knize je formulováno a postupně zodpovídáno několik otázek: Jaké jsou charakteristiky žáků se specifickou poruchou učení? Jaké jsou speciální vzdělávací potřeby těchto žáků? Jaké mají tito žáci postavení v běžných třídách? Je inkluze těchto žáků realitou, cílem či nedosažitelným ideálem? Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1