Počet záznamů: 1  

Komunikační dovednosti v praxi

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Mikuláštík, Milan, 1945-2014 - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Grada, 2003 - 361 s. : il. ; 23 cm
    ISBN 80-247-0650-4
    Manažer
     komunikační dovednosti  sociální komunikace  manažerská komunikace
     příručky
    SignaturaC 311.473
    Umístění 316.77 - Interpersonální komunikace
    Komunikační dovednosti v praxi
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 16.09.2024)C 311.473   

    Údaje o názvuKomunikační dovednosti v praxi / Milan Mikuláštík
    Záhlaví-jméno Mikuláštík, Milan, 1945-2014 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2003
    Fyz.popis361 s. : il. ; 23 cm
    ISBN80-247-0650-4
    Číslo nár. bibl.cnb001282914
    Edice Manažer
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
    Předmět.hesla komunikační dovednosti * sociální komunikace * manažerská komunikace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt316.4/.7 - Sociální interakce. Sociální komunikace
    MDT 316.77 , 005.57 , 316.77:81'42 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru316.77 - Interpersonální komunikace
    Druh dok.KNIHY
    Komunikační dovednosti v praxi
    Aplikované formy komunikačních dovedností v konkrétních pracovních činnostech manažera jsou více a více součástí jeho práce. Uplatňují se při výběrových pohovorech, hodnoticích pohovorech, vedení pracovních porad, telefonování, písemné komunikaci v podobě různých zpráv apod. To vše jsou situace, v nichž se komunikuje a kde jsou stanovena určitá pravidla, která je třeba zvládnout. A právě proto přichází na trh nové, přepracované a doplněné vydání úspěšné knihy Komunikační dovednosti v praxi. Publikaci ocení nejen manažeři, podnikatelé a ekonomové, ale i studenti příslušných oborů. Vedle popisu základních funkcí a charakteristiky komunikace a komunikačních forem zachycuje problematiku osobnosti člověka, jeho Já v komunikačním kontextu, sociální vnímání a naslouchání. Nezapomíná však ani na praxi a věnuje kapitoly jak sebeprezentaci, vystupování před publikem, skupinové komunikaci a týmové práci, tak přijímacím a hodnoticím pohovorům a komunikačnímu výcviku. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.