Počet záznamů: 1  

K základům problémového učení


  1.  Okoń, Wincenty, 1914-2011 - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Státní pedagogické nakladatelství, 1966 - 222 s. : il.
    ISBN (Brož.)
    Pedagogická teorie a praxe
     učení  programovaná výuka  vyučovací metody
     studie
    SignaturaC 59.219
    Umístění
    K základům problémového učení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 59.219   
    Lidická ( sklad )k vypůjčeníC 59.219 v2   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuK základům problémového učení / Wincenty Okoň ; [z polského originálu ... přeložil Jaroslav Müller]
    Záhlaví-jméno Okoń, Wincenty, 1914-2011 (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Státní pedagogické nakladatelství, 1966
    Fyz.popis222 s. : il.
    ISBN(Brož.)
    Číslo nár. bibl.cnb000164095
    Edice Pedagogická teorie a praxe
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    OriginálU podstaw problemovego uczenia się
    Předmět.hesla učení * programovaná výuka * vyučovací metody
    Forma, žánr studie
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.091.315.7 , 37.091.3 , 159.953.5 , (048.8)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    K základům problémového učení
    Autor charakterizuje v úvodu své práce rozdíly mezi tradičním a programovaným vyučováním a vysvětluje pojem i obsah problémového učení. Zabývá se úkoly tohoto způsobu vyučování, jeho metodikou i organízačními formami, přičemž problematiku řeší konkrétně ve spojení s hlavními učebními předměty. Svůj výklad opírá o výsledky vlastního experimentálního výzkumu. Úvahy o postavení žáka v současné škole, samostatnosti myšlení a jednání i psychologické otázkyučení tvoří širší rámec této studie. Zdroj anotace: Národní knihovna ČR
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.