Počet záznamů: 1  

Jak získávat nové zákazníky


  1. 1. vyd. - Praha : Management Press, 1994 - 128 s. : il.
    ISBN 80-85603-60-8
      Váňa, Petr, - Jiná role   Wagner, Arnošt, - Grafický technik
    SignaturaC 279.982/1
    Umístění
    Jak získávat nové zákazníky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 279.982/1   

    InfoRETRO-CATALOGUING - SHORT RECORD
    Title statementJak získávat nové zákazníky. [Díl] 1, Direct marketing v teorii a praxi / Petr Váňa ... [et al.]
    Edition statement1. vyd.
    Issue dataPraha : Management Press, 1994
    Phys.des.128 s. : il.
    ISBN80-85603-60-8
    NoteFotogr. na tit. listu. - Obálka Arnošt Wagner
    Another responsib. Váňa, Petr, 1951- (Other)
    Wagner, Arnošt, 1959- (Graphic technician)
    CountryČesko
    Languagečeština
    Document kindBOOKS
    Jak získávat nové zákazníky
    Příručka pro marketingové odborníky a posluchače manažerských kurzů radí, jak účinně využít reklamy. Zdroj anotace: Národní knihovna České Republiky
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.