Počet záznamů: 1  

Jak získávat nové zákazníky


  1. 1. vyd. - Praha : Management Press, 1994 - 128 s. : il.
    ISBN 80-85603-60-8
      Váňa, Petr, - Jiná role   Wagner, Arnošt, - Grafický technik
    SignaturaC 279.982/1
    Umístění
    Jak získávat nové zákazníky
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 279.982/1   

    Info*RETROKATALOGIZACE - ZKRÁCENÝ ZÁZNAM*
    Údaje o názvuJak získávat nové zákazníky. [Díl] 1, Direct marketing v teorii a praxi / Petr Váňa ... [et al.]
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 1994
    Fyz.popis128 s. : il.
    ISBN80-85603-60-8
    PoznámkyFotogr. na tit. listu. - Obálka Arnošt Wagner
    Dal.odpovědnost Váňa, Petr, 1951- (Jiná role)
    Wagner, Arnošt, 1959- (Grafický technik)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Jak získávat nové zákazníky
    Příručka pro marketingové odborníky a posluchače manažerských kurzů radí, jak účinně využít reklamy. Zdroj anotace: Národní knihovna České Republiky
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.