Počet záznamů: 1  

Jak vystupovat na veřejnosti a získávat důvěru posluchačů

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Harvey, Christine - Autor
    1. vyd. - Praha : Management Press, 1994 - 150 s. : fot., tab. ; 21 cm
    ISBN 80-85603-69-1
      Dvořáková, Daria, - Překladatel   Wagner, Arnošt, - Jiná role
     veřejné vystupování  rétorika
     příručky
    SignaturaC 282.707
    Umístění
    Jak vystupovat na veřejnosti a získávat důvěru posluchačů
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( příruční sklad )k vypůjčeníC 282.707   

    Údaje o názvuJak vystupovat na veřejnosti a získávat důvěru posluchačů / Christine Harvey ; [z anglického originálu přeložila Daria Dvořáková ; obálku navrhl Arnošt Wagner]
    Záhlaví-jméno Harvey, Christine (Autor)
    Údaje o vydání1. vyd.
    Vyd.údajePraha : Management Press, 1994
    Fyz.popis150 s. : fot., tab. ; 21 cm
    ISBN80-85603-69-1
    Číslo nár. bibl.cnb000088562
    PoznámkyPozn. o autorce
    OriginálChristine Harvey System of Public Speaking & Leadership Building
    Dal.odpovědnost Dvořáková, Daria, 1951- (Překladatel)
    Wagner, Arnošt, 1959- (Jiná role)
    Předmět.hesla veřejné vystupování * rétorika
    Forma, žánr příručky
    MDT 159.9 , 316.6 , 808.5
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Druh dok.KNIHY
    Jak vystupovat na veřejnosti a získávat důvěru posluchačů
    Proč vznikla tato kniha a jak z ní vytěžit maximum 7 PRVNÍ ČÁST PROJEKCE AUTORITY 1. Jin ajang vůdčích schopností 13 2. Vizuální kontakt 17 3. Pevný postoj 20 4. Účelová chůze . 22 5. Jak zvýšit svou energii . *. 25 6. Jak gestikulací zlepšit celkový dojem 28 DRUHÁ ČÁST SROZUMITELNOST A PŘESVĚDČIVOST 7. Odkud čerpat odborné znalosti a informace na libovolné téma 35 8. Síla důkazu 41 9. Emocionální důkaz 44 10. Logický důkaz 47 11. O čem to vlastně mluví? 51 12. Sestavte si osnovu svého projevu 54 TŘETÍ ČÁST PŮSOBIVOST A MAXIMÁLNÍ ÚČINEK 13. Jak se vyhnout sebezpochybnění 61 14. Mistrovství improvizace - jak bleskově sestavit dynamickou odpověď 64 15. Nehynoucí síla příběhů a příhod 70 16. Analogie posílí schopnost posluchačů zapamatovat si vaše sdělení 75 6 OBSAH ČTVRTÁ ČÁST JAK SI ZÍSKAT A UDRŽET POZORNOST 17. Co dělat a nedělat pro získání pozornosti 81 18. Otázky jako součást vašeho vystoupení 83 19. Zapojení posluchačů 88 20. Jak využít předvedení nebo ukázek pro udržení pozornosti 91 21. Pozornost udržíte, když publiku něco slíbíte 94 22. Co lze vytěžit z hlasové techniky 97 PÁTÁ ČÁST OSM ŽIVOTNĚ DŮLEŽITÝCH ASPEKTŮ VEŘEJNÉHO PROJEVU 23. Typy projevů - skladba a vyváženost vašeho projevu 109 24. Emoce a humor 118 25. Otázky a odpovědi 124 26. Jak představit sama sebe i jiné řečníky 127 27. Jak řečníkovi poděkovat 132 28. Jak cenu předávat i přijmout 135 29. Jak pracovat s tlumočníky 142 30. Ošemetné a báječné věci, na které je dobré se připravit 146 Několik slov o autorce Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.