Počet záznamů: 1  

Jak psát reklamní text

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Křížek, Zdeněk, 1952- - Autor
    2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 190 s. ; 23 cm
    ISBN 80-247-0556-7
    Manažer
      Crha, Ivan - Autor
     reklamní texty  reklama a propagace
     příručky
    SignaturaC 311.452
    Umístění 659 - Propagace. Reklama
    Jak psát reklamní text
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 311.452   

    Údaje o názvuJak psát reklamní text / Zdeněk Křížek, Ivan Crha
    Záhlaví-jméno Křížek, Zdeněk, 1952- (Autor)
    Údaje o vydání2., výrazně rozš. a přeprac. vyd.
    Vyd.údajePraha : Grada, 2003
    Fyz.popis190 s. ; 23 cm
    ISBN80-247-0556-7
    Číslo nár. bibl.cnb001285779
    Edice Manažer
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Dal.odpovědnost Crha, Ivan (Autor)
    Předmět.hesla reklamní texty * reklama a propagace
    Forma, žánr příručky
    Konspekt659 - Reklama. Public relations. Média
    MDT 659.1 , 659.131.2 , (035)
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru659 - Propagace. Reklama
    Druh dok.KNIHY
    Jak psát reklamní text
    Tato metodická příručka je velmi srozumitelně napsaná a má, v rámci dané problematiky, široký záběr. Autoři zdůrazňují, jak je pro reklamního tvůrce důležitá znalost marketingu i vlastností propagovaného výrobku. Nutná je též znalost psychologie zákazníka, jeho potřeb i emocí. Dále autoři popisují vlastnosti dobrého reklamního textu. V druhé polovině pak rozebírají jednotlivé typy reklam (televizní, letáky, billboardy, inzeráty atd.) a jejich specifika. V závěru jsou uvedeny příklady jazykově nesprávných či jinak nepovedených reklam. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.