Počet záznamů: 1  

Jak mnohem lépe prodávat

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Tracy, Brian, 1944- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Computer Press, 1999 - 325 s. ; 23 cm
    ISBN 80-7226-152-5
    Praxe obchodníka
     marketing  prodej  psychologie prodeje  techniky
     příručky
    SignaturaC 317.646
    Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Jak mnohem lépe prodávat
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) vypůjčeno (do 10.05.2024)C 317.646   

    Údaje o názvuJak mnohem lépe prodávat / Brian Tracy ; [překlad Tomáš Hlaváč]
    Záhlaví-jméno Tracy, Brian, 1944- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Computer Press, 1999
    Fyz.popis325 s. ; 23 cm
    ISBN80-7226-152-5
    Číslo nár. bibl.cnb000704425
    Edice Praxe obchodníka
    PoznámkyObsahuje rejstřík
    Předmět.hesla marketing * prodej * psychologie prodeje * techniky
    Forma, žánr příručky
    Konspekt658 - Řízení a správa podniku
    MDT 005.3 , 159.9 , 658.8
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika
    Druh dok.KNIHY
    Jak mnohem lépe prodávat
    Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější. Mezi desítkami podobných receptů na úspěšný prodej září Tracyho bestseller jako málokterý jiný. To je ovšem dáno především osobou autora, který je v této oblasti skutečně hvězdou díky třicetileté výtečné praxi, inovátorství a rozsáhlým přednáškovým aktivitám po celé Americe, které mu přinesly tisíce vděčných žáků - uvádí se, že Tracy sám během svého života vyškolil 500 000 obchodníků! Kniha Jak úspěšně prodávat je koncentrátem Tracyho praxe; objasňuje, že prodej je především duševní hra a že úspěšný obchodník potřebuje především psychologickou převahu nad zákazníkem či odběratelem, a učí, jak této převahy dosáhnout. Podstatná je na knize její ucelenost a podrobnost: nic není vynecháno, kniha je průvodcem k vytvoření kompletního systému k docílení prodejního úspěchu. Je proto cílená na všechny, pro které je prodej hlavní činností nebo důležitou součástí jejich práce - od šéfa velkého prodejního týmu až po řadového prodejce a obchodníka; je to ucelený plán, jak cílevědomě posunout kvalitu prodeje na vyšší úroveň a dosáhnout osobního úspěchu. Podstatný rozdíl mezi touto knihou a návody na prodejní úspěch spočívá v tom, že se vyhýbá klišé, pěkně znějícím větám a argumentům, které se snadno řeknou, ale hůř provedou. Zatímco po přečtení jiných knih tohoto zaměření budete možná chytřejší, po prostudování Tracyho budete úspěšnější. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.