Počet záznamů: 1  

Jak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Rýdl, Karel, 1952- - Autor
    Vyd. 1. - Praha : Agentura Strom, 1998 - 45 s.
    ISBN 80-86106-03-9
    Škola 21. Nové trendy ;
     vyučovací metody  daltonské školy  kooperativní učení
     příručky
    SignaturaC 292.721
    Umístění 37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 292.721   

    Údaje o názvuJak dosáhnout spoluzodpovědnosti žáka : Daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách / Karel Rýdl
    Záhlaví-jméno Rýdl, Karel, 1952- (Autor)
    Údaje o vydáníVyd. 1.
    Vyd.údajePraha : Agentura Strom, 1998
    Fyz.popis45 s.
    ISBN80-86106-03-9
    Číslo nár. bibl.cnb000387894
    Edice Škola 21. Nové trendy
    Poznámky o skryté bibliografii a rejstřícíchObsahuje bibliografii
    Předmět.hesla vyučovací metody * daltonské školy * kooperativní učení
    Forma, žánr příručky
    Konspekt37.09 - Organizace výuky a vzdělávání
    MDT 37.091.31-048.87 , 37.03 , 37.091.4
    Země vyd.Česko
    Jazyk dok.čeština
    Ve volném výběru37.09 - Organizace výuky a vzdělávání. Školní budovy a zařízení
    Druh dok.KNIHY
    Daltonský plán jako výzva - metody a formy práce na 2. stupni ZŠ a na středních školách. Zdroj anotace: OKCZ - ANOTACE Z WEBU
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.