Počet záznamů: 1  

Internal markets

  1. Zobrazit informace o knize na stránce www.obalkyknih.cz

    kniha


     Halal, William E. - Autor
    New York : John Wiley & Sons, 1993 - xviii, 301 s. : il.
    ISBN 0-471-59364-8
      Geranmayeh, Ali - Jiná role   Pourdehnad, John - Jiná role
     management  marketing
     příručky
    SignaturaC 315.461
    Umístění 005 - Management
    Internal markets
    PobočkaKde najdu?InfoSignatura
    Lidická ( volný výběr ) k vypůjčeníC 315.461   

    Údaje o názvuInternal markets : bringing the power of free enterprise inside your organization / William E. Halal, Ali Geranmayeh, John Pourdehnad ; foreword by Russell L. Ackoff
    Záhlaví-jméno Halal, William E. (Autor)
    Vyd.údajeNew York : John Wiley & Sons, 1993
    Fyz.popisxviii, 301 s. : il.
    ISBN0-471-59364-8
    Dal.odpovědnost Geranmayeh, Ali (Jiná role)
    Pourdehnad, John (Jiná role)
    Předmět.hesla management * marketing
    Forma, žánr příručky
    Konspekt005 - Management. Řízení
    MDT 339.138 , 658.8 , 005
    Země vyd.Spojené státy americké
    Jazyk dok.angličtina
    Ve volném výběru005 - Management
    Druh dok.KNIHY
    Internal markets
    Demonstrates how to design an organization for the 90s using a model to create the entrepreneurial company and provides an effective response to reshaping a business. Describes how to break up the bureaucracy and make a company work more productively by bringing the logic of the market system and free enterprise into the organization. Case studies from MCI, Control Data, Esso and Alcoa illustrate successful management practice. Zdroj anotace: Web obalkyknih.cz
    Načítání…

Počet záznamů: 1  

  Tyto stránky využívají soubory cookies, které usnadňují jejich prohlížení. Další informace o tom jak používáme cookies.