Počet záznamů: 1
Internal markets
Halal, William E. - Autor
New York : John Wiley & Sons, 1993 - xviii, 301 s. : il.
ISBN 0-471-59364-8
Geranmayeh, Ali - Jiná role Pourdehnad, John - Jiná role
management marketing
příručkySignatura C 315.461 Umístění 005 - Management Údaje o názvu Internal markets : bringing the power of free enterprise inside your organization / William E. Halal, Ali Geranmayeh, John Pourdehnad ; foreword by Russell L. Ackoff Záhlaví-jméno Halal, William E. (Autor) Vyd.údaje New York : John Wiley & Sons, 1993 Fyz.popis xviii, 301 s. : il. ISBN 0-471-59364-8 Dal.odpovědnost Geranmayeh, Ali (Jiná role)
Pourdehnad, John (Jiná role)
Předmět.hesla management * marketing Forma, žánr příručky Konspekt 005 - Management. Řízení MDT 339.138 , 658.8 , 005 Země vyd. Spojené státy americké Jazyk dok. angličtina Ve volném výběru 005 - Management Druh dok. KNIHY Demonstrates how to design an organization for the 90s using a model to create the entrepreneurial company and provides an effective response to reshaping a business. Describes how to break up the bureaucracy and make a company work more productively by bringing the logic of the market system and free enterprise into the organization. Case studies from MCI, Control Data, Esso and Alcoa illustrate successful management practice. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1