Počet záznamů: 1
Šindler, Petr, 1972- - Autor
1. vyd. - Praha : Grada, 2003 - 236 s. : il.
ISBN 80-247-0646-6
Manažer
emoce marketingová komunikace event marketing
příručkySignatura C 309.709 Umístění 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Údaje o názvu Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci / Petr Šindler Záhlaví-jméno Šindler, Petr, 1972- (Autor) Údaje o vydání 1. vyd. Vyd.údaje Praha : Grada, 2003 Fyz.popis 236 s. : il. ISBN 80-247-0646-6 Číslo nár. bibl. cnb001249177 Edice Manažer Poznámky o skryté bibliografii a rejstřících Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy Předmět.hesla emoce * marketingová komunikace * event marketing Forma, žánr příručky Konspekt 658 - Řízení a správa podniku MDT 658.8:316.77 , 658.8:394.4 , 339.1 Země vyd. Česko Jazyk dok. čeština Ve volném výběru 658 - Řízení a správa podniku. Podniková ekonomika Druh dok. KNIHY Jak přitáhnout a dlouhodobě získat zákazníky pro svoji firmu a značku pomocí působivých zážitků v podobě vzrušujících dobrodružství, napínavých sportovních utkání a dalších eventů? Jak v rámci firemní marketingové komunikace a značkové strategie plánovat, inscenovat a realizovat zážitky? Jak vyvolat psychické a emocionální podněty, které podpoří image firmy a produktů, a tím obchodní záměry? Více se dozvíte v první publikaci o event marketingu v češtině. Autor se také zabývá integrací event marketingu do marketingového komunikačního mixu. Krok za krokem prochází pomocí příkladů úspěšných akcí známých firem procesem plánování, organizování a vyhodnocování výjimečných událostí a zvláštních představení, které spojují zvolené komunikační sdělení s prožitkem vnímaným všemi smysly. Publikace obsahuje velké množství barevných fotografií, obrázků a grafů. Zdroj anotace: Web obalkyknih.czNačítání…
Počet záznamů: 1